11 Nisan 2013 Perşembe

Bahar Geldii Hoş Geldii


  Hala bir sıcak bir soğuk , zaman zaman küsen zaman zaman ağlayan bir havaya sahip olsak da azıcık  yüzünü gösterse güneş bahar geldi diyip çocuklar gibi şen oluyoruz! Bizi aniden sırıksıklam eden , içimizi karartan havayla barışıveriyoruz :)
  Geçen haftalarda -henüz bu kadar güzel değilken havalar- önümüzeki haftalarda yapacağımız yurt dışı seyahatimizle alakalı vize işlemlerini halletmek için İzmir' e oradan da memlekete gittim. Gittim ama gelmek istemedim.. İzmir her seferinde bende aynı derecede mutluluk hissi uyandırıyor oradan ayrılmak istemiyorum.. Her gittiğimde ayı şeyi düşünüyorum: 'Kesinlikle en yaşanılası şehir İzmir!' Umarım bir gün bu fırsatı yakalarız..
  İşleri hallettim doooğru anne kucağına  :) Ohh! Yedik içtik gezdik tozduk... Annemin minik bir bahçesi var resmen içim açılıyor.. Henüz pek birşey olmasa da yeşillikler bile beni bitirdi! Kıvırcıklar yan bahçeden harika! :))

Bunlar da miss naneler!


Anneciğimin tazecik marulları...


Ve işte mini mini güzellikler...


            Bunları görüp de baharın gelmediğine inanmak mümkün mü? Bol çiçekli, bol yeşil ve kocaman mutlulukla dolu bir bahar dileğiyle.....

7 yorum:

  1. Harika! Bebeğim olduktan sonra dışarı pek çıkamıyorum böyle fotolar görünce bile içim açılıyor :D

    Mutlu baharlar sana da :))

    YanıtlaSil
  2. resimler harika, kokularını hissedebiliyorum...bu arada İzmir güzeldir, ben de çok severim...baharı getirdiniz gönlüme, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. nanelerin kokusunu aldım gibi...
    ohh içim açıldı...

    YanıtlaSil
  4. canım sayende bizimde gözümüz gönlümüz açıldı .harika.minik bahçe dediğinde herşey var maşallah..daha ne olsun..inşallah bizimde olur..nanelere bayıldım özellikle:)

    YanıtlaSil
  5. ayyy papatyalarıda ne çok severim canım.içim açıldı resimlere akınca.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. O kadarcık bir bahçe bile nasıl mutlu ediyor insanı değil mi? Çiçekler de süper. En güzel ay İlkbahar bence de. Hele Ege taraflarında.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir bahçe
    Ah benimde minicik bir bahçem olsa tazecik yeşilliklerimi toplasam:(

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)