9 Haziran 2013 Pazar

Ben Artık Bir Ankaralıyım :)


   Ben artık Ankaralıyım! :)
   Malatya maceramız iki ay sonra son bulacak, yeni evimiz artık Ankara! Ankara'dayım demek yerine Ankaralıyım demeyi tercih ediyorum. Bu bugüne kadar yaşadığım tüm şehirler için de böyleydi... Çünkü her yer beni memleketimi aratmayacak kadar güzel ağırladı, kucakladı, evim oldu....
  Malatya kelimelerle anlatamayacağım güzellikler sundu bana..Buradan ayrılmak inanılmaz burkuyor içimi..Okulum,öğrencilerim, velilerim,komşularım,dostlarım ve Malatya'nın eşsiz kültürü, mis yemekleri, harika insanları  beni hiç gurbette hissettirmediler. Hiç kırılmadım,üzülmedim..Ne zaman zorda kalsam mutlaka bir yerden yardım eli uzandı..Ne zaman kötü hissetsem kucağını açtı.. Yeşili,suyu,kayısısı,kirazı,köfteleri, çeşit çeşit sarmaları, piknikleri,gezileri nasıl unutulur?? Fakat işte gelenin gözü gitmekte malesef...
  Yine iki kişilik çekirdekcik ailemizle Eylül'de Ankara'ya misafir olmaya gidiyoruz.  Eminim canım Ankara da bizi en güzel şekilde kucaklayacak..Hayatımıza güzel günler katacak. Seni de çok seveceğim Ankara! Sen de bizi sev :))
  Diğer mutluluğum da Malatya'da vakıf olamadığım blogger arkadaşlarla tanışma fırsatıydı. Umarım Ankara'daki arkadaşlar da beni yalnız bırakmazlar :))
   Güzel dualarınızı bekliyorum...
   Allah yüzümüzü kara çıkarmasın inşallah!
 

12 yorum:

  1. Canım inşallah hayırlı uğurlu olsun..Güzel şehir Ankara..

    YanıtlaSil
  2. Simgeciğim duyunca çok sevindim.Hayırlı osun.Ben şimdilik yurt dışındayım ama bi ayağım hep Ankarada.Çünkü bizim eşimle ailelerimiz ora da yaşıyor.İnşallah bir gün tanışma fırsatımız olur.sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecim canım inan ben de çok sevindim.Artık Ankarada inşallah tanışma fırsatımız olur,çok isterim! Sevgiler canım...

      Sil
  3. o zaman Ankaralı bloggerlara hoşgeldin etkinliklerde aramızda görmek isteriz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aranızda olmayı çok isterim.Çok teşekkürler Ebru hnm,sevgiler :)

      Sil
  4. merhabalar hoş geliyorsun ben doğma büyüme ankaralı olarak seni kucaklarız diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sevindim biliyordum! :) Sizlerle birarada olmayı çok istiyorum..Teşekkürler :)

      Sil
    2. canım bende ANK.dayım aramızda seni görmek çok mutlu eder.Ben Batıkenteyim seni sevgiyle kucaklarım

      Sil
  5. hocam ben ceylan yemekleriniz süper görünüyor

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)